Música Conscient
La Veu del Bosc és un projecte musical nascut al Baix Empordà creat pel guitarrista i compositor Narcís Massa. Combina guitarra espanyola i pedal de loop per donar vida a un estil únic de rap conscient i música d’autor, amb lletres despertes i proactives que connecten amb l’ànima natural i orgànica i fomenten la simbiosi entre el món natural i el progrés humà.
Aquest projecte neix un 31 de desembre de 2019 com a la culminació d'un repte personal: Enregistrar la primera cançó amb la guitarra i un petit ordinador.
A partir del primer CD (Simple, 2020), en Narcís va veure en La Veu una via d’escapament i expressió cap a una visió més natural i coherent amb els principis i lleis naturals. Fascinat per la bellesa dels paisatges de la nostra terra, va començar a definir el projecte com una via de reprogramació mental, amb un llenguatge proactiu i cuidat i una font d’estímuls positius i alegres a través dels loops de guitarra espanyola.
Amb aquesta mentalitat van sortir
La Filosofia del Cargol (2021) i Mercats Perduts (2022)
Amb tot aquest material acumulat,
l'estiu del 2022 en Narcís es va llançar a l'aventura amb un objectiu molt clar: Pujar fins al nord de Noruega amb el cotxe i la seva guitarra per veure les aurores boreals fent música pel camí.
Després de quasi dos mesos d'aventures inimaginables per Europa, concerts per França, Bèlgica, Espanya i Alemanya, amb l'objectiu complert i desenes d'amics i experiències noves l'Empordanès va decidir que era hora de continuar amb la producció i durant el 2023 va gravar no un sinó dos LP's: (TERRA) i (KINTSUGI) i va fer una petita gira pels bars i locals de la comarca i rodalies.
El 2024 va compondre
ELEMENTS on a part d'alguna producció més elaborada com "Diana" o "Aura" va compondre un album amb l'idea de crear un grup de cançóns per poder-les interpretar en directe amb mes integrants musicals! El que ell anomena "el meu dream team"
Carregat d'il·lusió i amb l'experiència gratificadora de la bona rebuda de la seva gira per Europa en Narcís aquest 2025 es va despertar amb una altre idea radiant:
Portar la seva música a cada una de les 43 comarques catalanes fent una gira anomenada: La Veu del Bosc per Catalunya!
A principis de Gener de 2026 i ja portant més dún terç de totes les comarques fetes (15/43) en Narcís està mes content i convencut que mai i segueix endavant amb el seu lema que diu:
"Vivim al paradís, i per sort ho hem tornat a recordar!"

